Thursday, October 6, 2016

16 Jaar Oud Forex Handelaar

18-jarige forex handelaar, voorraad swing handel optel. Sodra jy forex, hierdie intense driedaagse opleidingsprogram onder die knie het. Hy koop sy eerste eiendom toe hy net 18 jaar oud was. Hy het gemaak. 5 Maart 2012. Dit is 'n 23-jarige self-geleer barrow-boy genaamd ietwat ironies in. By Die Forex Akademie vroeg in 2010 as 'n FX kommoditeitshandelaar. September 17, 2015 Ek kon waarskynlik dink erger idees as forex, maar dit sal my 'n rukkie neem. Gegewe jou waarskynlik vlak van inligting in die forex mark. 18-jarige forex handelaar: Trading sagteware bot die ongelooflike Video forex handel pdf resensie te fxwire. Lys van deeltydse werk vir 18-jariges voeg bot dit staan ​​bekend as een van die wêrelde. 18 Maart 2015. Hoe Dit 26-jarige het van 'n nederige kantoor werker te maak van 20,000 a. Hes ook 'n aandele / forex handelaar whos so suksesvol hy eens oor gemaak. Toe ek reeds 18, het ek begin werk my pad en het my eie. 15 Oktober 2012. Die Tim Grittani Story Hoe 'n 23 jaar oud geword 1500 in 128,000 in 1 jaar. deur Neil Patel op. Hy didnt laat dit ten gunste van forex, of besig om 'n SEO konsultant, of wat ook al. Antwoord. 18 Oktober 2012 by AM. voorraad swing handel optel: 9 Desember 2012. Artikel Opsomming 'n leidende tegniese ontleder van die 1930's het 'n metode vir die handel wat steeds van toepassing is vandag. Leer hoe om die mark te verhandel. Ons glo in die maak van forex toeganklik vir almal gedryf om te bereik nuwe. Islamitiese. Ek verklaar hiermee dat ek meer as 18 jaar oud en ek gelees het, verstaan. Die goedkoopste-beurs webwerf: Maak jou geld werk met aanlyn forex. FX, CFD's, kosbaar. Kliënte moet ten minste 18 jaar oud om die dienste van Tickmill Ltd Hoë Risiko Waarskuwing gebruik word. 5 Februarie, 2016 Beste manier om Magnet handel gratis aflaai sagteware vir e howtomakeorg forex. kit óf whats happening vaste gratis deur data entry hoe kan 'n jaar oue seuntjie te maak forex strategie bouer hasznalata. 18 Mei 2015 0 Kommentaar. Laat 'n Reply16 jaar oud en handel geword Februarie 2011 Status: Die muis gaan quotpip neut pipquot 106 Posts ek, soos die titel beskryf, 'n 16-jarige handelaar uit Swede. Ek handel met 'n mooi klein kapitaal. Ek sal probeer om te hou dit gepos in hierdie tydskrif maar moenie verbaas wees as ek vergeet. Ek het Forex bestudeer op en af ​​vir ongeveer 2 jaar, en die eerste jaar was 'n verskriklike ervaring, as gevolg van my deposito in eToro (Moet nooit ooit ooit deponeer in eToro, hulle volledige scammers.) Oor die jare het ek baie het probeer stelsels en strategieë, sonder enige groter sukses. Ek het besef egter dat die stelsels was fyn, ek myself net wasnt. Ek hou hoor quotCut verliese kort en laat wenners runquot maar daar is iets wat regtig nie verwar my oor hierdie woord .. Dit is wat ek hoor 'n baie dat gierigheid is 'n rekening-moordenaar en wat om te klein stoplosses stop jy uit te vroeg . Hierdie woorde heeltemal negeer mekaar, en ek is redelik seker dis whats ruïneer my handel. Ek sukkel hard terwyl daar besluit my SL en TP. Ek moet 'n soort van balans te vind, maar ek sukkel om. Btw, my tradingstyle is nou hoofsaaklik die gebruik van sampr, spilpunte, bewegende gemiddeldes (as ondersteuning en weerstand, nie crossover) en Fibonacci. Ek sien myself raak gestop uit te vroeg ongelooflik dikwels, maar ek weet nie wat om te doen oor wanneer mense sê ek moet verliese kortgeknip .. Enige hulp is altyd waardeer. Moenie daarop dat ek sal probeer om elke handel ek hier plaas. Vriendelike groete, Elias Finoli. Aangesluit Augustus 2011 Status: Lid 10669 Posts Hey man, groot na 'n ander jongeling weet. besoek my draad, Vluglees bladsy 1 tot die laaste. Ryg op handtekening. vereis byna al die dinge winsgewend om te begin, en het kennis nie baie mense weet dat sy op handtekening Soos julle kan sien op H1, 'n groot doji gevorm. Ek natuurlik oop, net om te stop nie. Ek het gedink quotMeh, kan nie die reg van elke time. quot Dan wees, ek terugkom sien dit het 120 pitte my pad .. Ek het besef my inskrywings is uitstekend, maar my stoplosses en takeprofit posisies is nie. My probleem is om te weet die balans tussen 'n veilige stoploss, en 'n stoploss wat groot genoeg is vir die mark om rond te swem voordat hulle my pad. Kan iemand leer my hoe om goeie stoplosses Hoeveel pitte cant ek sien om uit te vind wat sit. bereken jou huidige waarde op risiko op sekere sielkundige vlakke van die mark (ondersteuning / weerstand, vraag die aanbod, Fibs vlakke, ens) so dit verg 'n bietjie kennis van hoeveel van jou rekening is jou waag. Dis nie hoeveel jy wil waag. As dit so is, waarom dit nie ons hoef te gebruik 'n stop verlies sodat sy oor die bevinding dat 'n minimale risiko inskrywing en om 'n strenger stop verlies, om risiko vir jou kapitaal te verminder. Stel 'n Neem Wins op 'n sielkundige vlak van die mark, en sê jy handel vir 'n rukkie, ure laat in wins, gebruik 'n volgkeerverlies. Dis vir my die veiligste. Wel dis voorkeur in elk geval. Hier is my goud lank as 'n voorbeeld: im gevaar 1392 goud pitte en met 'n wins teiken van 1691 goud pitte. Lot grootte is 0,05, en elke neut dit is 'n 0,05 waarde. So as my SL kry getref, sou ek 'n verlies van 69,6 en 'n beloning van 84,55 ly. Ek eerlik hoef te betaal baie aandag aan risiko / beloning. Sy óf jy reg of verkeerd is, imo, sodat sy 1: 1. Siek show u 'n grafiek exampleCan 'n beginner Like Me Leer Forex Opleiding ek erken dit. Im 'n ware groentjie wanneer dit kom by opleiding forex. Dis hoekom ek was soooo opgewonde toe my 16-jarige seun, Tony, begin raak belangstel in forex. Die meeste van julle is ouers, reg Jy weet waarskynlik hoe moeilik dit is om 'n 16-jarige tiener seun te praat. Veral wanneer theyre eintlik net belangstel in sport en meisies - en nie altyd in daardie volgorde So sy gewoonlik ronduit ongemaklike vir tiener seuns om hul ma praat - oor enigiets. Tony is heel die Jock - hes in voet bal, basketbal, en tennis. Gelukkig nie die geval hy het 'n baie vrye tyd om meisies te jaag of in die moeilikheid beland Dis hoekom ek amper afgeval my stoel toe hy het vir my gesê hy wil om te leer oor forex opleiding en begin handel aanlyn. Maar dit soort van sin gemaak. Tony is 'n baie slim man en 'n gefluit in wiskunde. Hy het waarskynlik geslaag het my wiskunde vaardigheid vlak in die 5de klas Lucky vir sy suster, hy in staat is om haar te help wanneer sy dit nodig het. En shes 'n jaar ouer Hes is 'n belegging in die aandelemark sedert die ouderdom van 13, en hy kry 'n kick uit kyk sy geld te laat groei. Plus, hes die bankier van die familie. Hes gewoonlik die enigste een met kontant voorhande, want hy is sober met sy geld. of goedkoop as jy vra my jongste dogter Maria So Im trots as punch te sê die Im leer oor forex opleiding van my 16-jarige seun Heres Die Voordele van Forex Trading: (aan my vertel deur Tony) Lae Entry met so min as 50 Trading is oop 24/5 Geen kommissies - net versprei groot mark beteken dat onbeperkte aantal mense hierdie Wins kan gebruik van pryse gaan styg of daal Handel groot of klein OK maar ek wou meer forex opleiding. dies meer. Wat is FOREX die buitelandse valuta mark, ook bekend as Forex is die grootste finansiële markte in die wêreld. Groter as die New York Aandelebeurs. Dit handel dryf 'n kinkhoes volume van meer as 4 triljoen dollar per dag in vergelyking met 25 miljard per dag volume wat die New York Aandelebeurs ambagte, kan jy maklik sien hoe groot die buitelandse valuta mark werklik is. Sy drie keer so groot soos die aandele en markte termynmark gekombineer. Nie net is die Forex mark by verre die grootste, sy het ook die gewildste finansiële markte in die wêreld. Sy verhandel regoor die wêreld deur honderde duisende van individue en organisasies. Wat is verhandel op die Forex mark Die eenvoudige antwoord is geld. Geldeenhede van elke land wat jy kan dink. Forex is die gelyktydige koop van een geldeenheid en die verkoop van 'n ander. Geldeenhede verhandel word deur 'n makelaar of handelaar (hetsy aanlyn of aflyn), en is verhandel in pare. Byvoorbeeld, die euro en die Amerikaanse dollar (EUR / USD) of die Britse pond en die Japanese Yen (GBP / JPY). Die dollar is die mees verhandelde geldeenheid, ongeveer 89 van alle transaksies, die euro aandeel is tweede op 37, terwyl dié van die jen is op 20. Met geldeenhede, julle niks fisiese koop, dus is dit 'n bietjie verwarrend kan wees. Dink aan die koop van 'n geldeenheid as die koop van 'n aandeel in 'n bepaalde land. Wanneer jy koop, sê, Japanese Yen, jy is in effek die koop van 'n aandeel in die Japannese ekonomie, as die prys van die geldeenheid is 'n direkte weerspieëling van wat die mark dink oor die huidige en toekomstige gesondheid van die Japannese ekonomie. In die algemeen is die wisselkoers van die geldeenheid teenoor ander geldeenhede is 'n weerspieëling van die toestand van daardie land se ekonomie, in vergelyking met die ander lande ekonomieë. Waar is die Forex mark Geleë Die Forex valuta mark nie die geval is 'n fisiese plek, soos Wall Street. Sy verhandel oor-die-toonbank (ODT) of interbankmark. Wat beteken dat die hele mark is elektronies hardloop, binne 'n netwerk van banke, voortdurend. Sy wil 'n Super Wal-Mart waar die mark is 24-uur per dag oop. Te eniger tyd, iewers in die wêreld 'n finansiële sentrum is oop vir besigheid, en banke en ander instellings ruil geldeenhede elke uur van die dag en nag forex loop 24/7 Maandag tot Vrydag - en rus op Saterdag en Sondag. Watter Geldeenhede verhandel Die gewildste geldeenhede saam met hul simbole word hieronder getoon: dollar. Verenigde State van Amerika: Dollar EUR. Euro lede: EuroLearn Forex: Die 77 Year Old Chart patroon wat Handelaars nog lief artikel Opsomming: 'n leidende tegniese ontleder van die 1930's het 'n metode vir die handel wat steeds van toepassing is vandag. Leer hoe om die mark draaipunte gebaseer op Fibonacci retracements en mark sielkunde met die Gartley Patroon handel. Baie handelaars vra hoe 'n handel metode wat 77 jaar oud is van toepassing vandag. Wanneer jy tydlose gereedskap kombineer soos Fibonacci Retracements met gemeenskaplike eienskappe van 'n suksesvolle handelaars. itrsquos maklik om te sien waarom hierdie metode is so gewild is. As daardie aspekte van 'n handel metode beroep op julle, itrsquos my plesier om jou bekend te stel aan die Gartley grafiek patroon. Wat is die Gartley Patroon Die Gartley patroon is 'n kragtige en multi-reël-gebaseerde handel opstel wat maak gebruik van uitputting in die mark en bied 'n groot risiko: beloning verhoudings. Die patroon is ook bekend as die ldquoGartley 222rdquo omdat die patroon is afkomstig van bladsy 222 van H. M. Gartleyrsquos boek, Winste in die aandelemark wat gepubliseer is in 1935 en na bewering verkoop vir 1500 op die oomblik. Die Gartley patroon is gebaseer op groot keerpunte of fraktale in die mark. Hierdie patroon speel op tendens omkeer uitputting en toegepas kan word om die tydperk van jou keuse. Die ander sleutel wat hierdie patroon uniek maak is die deurslaggewende Fibonacci retracements wat bymekaar kom om die plan uit te voer. Daar is 'n BULLIS h / lang / koop patroon en 'n ewe kragtige lomp / kort / te verkoop patroon. Baie soos jy sou kry met 'n kop en skouers patroon wat jy koop of te verkoop wat gebaseer is op die vervulling van die opstel. Leer Forex: Koop amp Sell Gartley Chart Patroon Hier is 'n gestroopte weergawe van patrone, sodat jy kan sien wat die lyk sonder prys en tyd op die grafiek. Die koop patroon sal altyd lyk soos 'n M met 'n verlengde voorkant laat. Die verkoop patroon sal altyd lyk soos 'n W met 'n verlengde voorste been. Gartley Strategie gereedskap Die drie belangrike gereedskap om te gebruik op jou grafiek wanneer die vind van 'Gartley is: Fractals - Die belangrike deel oor die handel die Gartley patroon is dat jy die patroon sal opspoor van draaipunte of swaai in die mark. Een van die beter aanwysers aan swaaie spoor is Fractals. Fraktale vertoon as pyl bo swaai in die prys. Fibonacci Retracements ndash Die Fibonacci retracements sal maak of breek die patrone geldigheid. Hier is die spesifieke retracements waaruit die patroon. Fibonacci retracement lyne is horisontale lyne wat ondersteuning of weerstand in 'n skuif te vertoon. Voeg Line Tool (opsioneel) uitvoering maak Hierdie instrument sal jou toelaat om duidelik te trek verbind punte soos X A, A na B, B na C en C tot D vir 'n maklike meet. Gartley Strategie Reëls Punt B moet teruggaan 0,618 van die XA beweeg. Punt D moet teruggaan 0,786 van die XA skuif en die skep van die inskrywing sone. Punt D moet 'n 1.27 of 1,618 uitbreiding van die BC skuif punt C moet oral ingegaan uit 0,382 uitvoering 0,886 van die AB skuif. Koop of verkoop teen punt D na gelang van of die patroon is lomp of lomp Plaas stop óf onder die inskrywing vir die strengste of Risk: beloning verhouding of onder Punt X As die mark ambagte deur punt X, die Gartley patroon is ongeldig en jy moet verlaat of nie neem die handel. Wanneer hierdie reëls voldoen, kan jy jouself op die punt van 'n handelsmerk by die ingang Sone. Erkenning van hierdie punte in die mark is werklik soos 'n fiets ry. Sodra jy die hang kry van dit, sal die vlakke te pop uit op die grafiek aan jou. Die EURNZD opstel van 'n ideale lomp Gartley Patroon wat lei na die Reserwebank van Nieu-Seeland Rentekoers aankondiging. Leer Forex: EURNZD grafiek waar lomp Gartley gespeel Nog opstel is die vorming van die EURJPY en het begin om te speel. As jy die daarvan gehou opstel, kan jy verkoop teen Punt D en plaas 'n stop bo punt X punt X is die begin van die patroon en 'n uiterste punt op die grafiek. Leer Forex: EURJPY c Hart w aar lomp Gartley is die vorming van Sluiting Wenke oor ons ing Hierdie patroon Wanneer die handel die Gartley patroon, is die patroon bedoel om slegs verhandel teen D. As jy glo dat 'n patroon ontvou, maar wersquore net by punt B, wees geduldig en hou af totdat ons by D. Die krag van die patroon is afkomstig van konvergerende Fibonacci vlakke van al die punte van X na D en die gebruik van die voltooide patroon vir goed gedefinieer risiko. Laastens kan dit verhandel op enige tyd raam wat jy verkies. Die rede waarom hierdie metode het 'n stabiele rekord is dat dit gebaseer is op ongewone posisies waar die meeste handelaars is bang om te gaan. Neem voordeel van die risiko: beloning opstel beskikbaar en handel met 'n goeie handel grootte. Hierdie patroon kom eerder gereeld. As jy gemaklik met die gebruik van Fibonacci-retracements vir ondersteuning en weerstand te kry sal jy vind jouself op soek na die punte van 'n Gartley patroon te voltooi. Dit is baie belangrik om te kyk vir die D punt te wees op 78,6 van die XA been en jou tot stilstand kom eerder stywe ingeval die patroon is ongeldig te hou. --- Geskryf deur Tyler Yell, CMT Trading Instrukteur belangstel in ons Ontleders Beste standpunte oor die groot markte Kyk bietjie na ons Gratis Trading Guides Hier DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en jy blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 VSA


No comments:

Post a Comment